Merkevaredesign

I denne prosessen har vi fokus på merkevaren din. 

Dette kan gjøres påfølgende av prosessen med å gjøre deg trygg som gründer, eller, dersom du allerede er en erfaren gründer og kun ønsker å skape en identitet rundt tjenesten/produktet ditt uten å ha fokus på deg som gründer, kan du gå rett til denne tjenesten.

 

I denne prosessen går vi dypt i identiteten til produktet/tjenesten din, og skaper (designer) en merkevareplattform som er grunnmuren du bygger merkevaren ut fra.

Med en tydelig identitet i bunn vet du hvordan all verdiskapning for å bygge merkevaren din skal se. I tillegg blir du i stand til å danne den røde tråden slik at tjenesten/produktet ditt etterlater et tydelig avtrykk i markedet, så kundene dine kjenner deg igjen og vet hva du står for.

Du letter beslutningsbyrden din gjennom at du ved hjelp av identiteten til merkevaren din vet hvordan nettsidene dine, FB annonsene, bilderegien, filmregien, tekstene etc skal se ut.

I tillegg definerer identiteten til merkevaren din hvilke nye produkter/tjenester du skal utvikle, hvor de skal selges, hvordan de skal markedsføres etc etc.

Å ha denne grunnmuren gjør deg mindre sårbar når du skal hente inn annen ekspertise fordi du nå vet hva som er rett for deg og din merkevare, og kan vurdere kvaliteten på det de andre mener og tilbyr. Husk, det er DU som bestemmer over din merkevare, og denne selvtilliten vil jeg at du skal ha med deg i alle beslutninger du tar for merkevaren din.

Gjennom en kreativ prosess hvor vi personifiserer merkevaren din, finner vi frem til misjonen, verdiene og kundeløftet.

(Det finnes også andre elementer en merkevareidentitet kan bestå av, men dette er som oftest de mest aktuelle. Vi skreddersyr til din merkevare).

Dersom det er ønskelig så drøfter/finner vi også frem til den visuelle identiteten til merkevaren din, og jeg kan være rådgiver når du skal lage nettsider eller annet hvor du trenger en tydelig merkevareidentitet.

Vi avslutter prosessen ved å drøfte andre verdiskapende aktiviteter du skal sette i gang, og vurderer riktigheten av disse ut fra merkevareidentiteten vi har kommet frem til. Jeg lærer deg «hvorfor-metoden», og hvordan du skal bruke denne til å treffe riktige beslutninger i alle ledd for din merkevare.

Du har tilgang til meg som din rådgiver i 3 måneder etter at prosessen med å lage merkevareidentiteten er ferdig.

 

NB! Jeg er en 100% uavhengig business coach, og selger ingen andre tjenester enn min egen rådgivning. Det gjør at du er sikret at jeg kun har dine interesser når jeg jobber med deg, og at de anbefalingene jeg gir ikke har baktanker i annen inntjening.

 

Priser:

Påfølging til opprydningsprosessen: etter avtale

Selvstendig prosess merkevareidentitet: 22000,- + mva

Book en GRATIS samtale!

Trykk på linken under og book deg inn på en 60 minutters samtale hvor vi snakker om virksomheten din og hva som er riktig for akkurat DEG å gjøre. Den samtalen forplikter ingen videre kjøp av tjenester.

Bestill GRATIS samtale nĂ¥!
Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.